نظرات 3 + ارسال نظر
بهرام سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 03:28 ب.ظ http://dokhtarankimiagar.blogsky.com

بچه ها سلام به وبلاگ من سر بزنید و در مسابقه شرکت کنید و جایزه بگیرید!!!!!

دانيال چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 08:08 ب.ظ http://57.blogsky.com

سلام
باز هم نی نی که منو هوائی می کند
و مولوی يکی از استادان من
و عشق
همه بازی است الا عشق بازی
آفرين بر اين همه عشق
مهر
لطف
و صفا
در آن خلوتها مرا هم ياد کن

شیما پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 06:37 ب.ظ

از همه گر رها شوم ، از تو جدا نمی شوم
تا تو زمین سجده ای ، سر به هوا نمی شوم
من تو بگو فنا کنم ، تن تو بگو فدا کنم
گر همه را رها کنم تارک ما نمی شوم
گر نزنی سپیده تن ، فلق نواز شب شکن
پنجه به تار شعر من ، عشق نوا نمی شوم
مهر تبار من تویی ، سبز قرار من تویی
داروندار من تویی ، اهل سخی نمی شوم
زمزمه کن بخوان مرا ، مقصد من به انتها
گر نکنی مرا فنا ، بر تو روا نمی شوم
**************************************
شاعر کوچک تهی پیش بلند شوکتت ... شیما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد