گل من گریه مکن...

گل من گریه مکن...                     
                        که در آئینه اشک تو غم من پیداست!
                                                          قطره اشک تو داند که غم من دریاست.
گل من گریه مکن ...
                        سخنی از اشک مخواه...
                                                        که سکوتت گویاست .
از نگه کردنت احوال تو را می دانم...
                                                 دل غربت زده است؛
                                                                             بینوایی تنهاست .
                من و تو می دانم؛
                                       چه غمی در دل ماست...
گل من گریه مکن!
                    اشک تو صاعقه است...
                                                تو به هر شعله چشمان ترم می سوزی.
بیش از این گریه مکن؛ 
                            که بدین غمزدگی بیشترم می سوزی .
من چو مرغ قفسم!!
                           تو در این کنج قفس بال و پرم می سوزی ...
گل من گریه مکن...
                    که در آئینه اشک تو غم من پیداست...
                                                         قطره اشک تو داند که غم من دریاست...
دل به امید ببند؛
                نا امیدی کفر است؛
                                 چشم ما بر خرد است؛
                                                              زتبسم مگریز؛
                                                                           در دندان تو در غنچه لبها زیباست...
گل من گریه مکن!

نظرات 4 + ارسال نظر
نگاه سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 12:47 ق.ظ http://shouka.blogsky.com

شدیدا
شدیدا رمانتیک...

نگاه عزیز سلام
ای بابا من دیگه نمی دونم چی بنویسم هرچی می نویسم شما می گی رمانتیک بود !!!

عاشق سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 10:38 ق.ظ http://af.blogsky.com

شعر زیبایی بود .
چرا عکسهاهای وبلاگت هیچکدوم نمیاد ؟

صدر سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 12:01 ب.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام !
مسافر هفت شهر عشق ما هم همچین بی سلیقه نیست !
وبلاگ زیبایی داری ! مطالبت هم عالیه !
راستی به پاس جبران محبتت لینکت جزو لینک دوستانم ثبت شد.
موفق باشی
صدر

ماه مهر سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 02:16 ب.ظ http://mahemehr.blogsky.com

سلام عزیزم... خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی قشنگ می‌نویسی... برات آرزوی موفقیت می‌کنم... مطمئنم که یه نویسنده خوب میشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد